Odpowiedzi

2010-02-05T19:31:41+01:00
7320zł:5 = 1454 zł. - cena jednego telewizora
1454zł-1200 zł = 254 zł . - podatek
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T19:32:22+01:00
7320:5=1464zł= cena brutto 1 telewizora

1200zł=100%
1464zł=x %
x=1464×100:1200
x=122%
122%-100%=22%
odp. stawka podatku vat to 22%
2 4 2
2010-02-05T19:33:03+01:00
5 x 1200 = 6000 tys.
7320 - 6000 = 1320
1320 : 5 = 264 zł
Odp: Cena JEDNEGO TV z Vat wynosi 1464zł , VAT wynosi 264zł




Pozdro
2 1 2