Odpowiedzi

2010-02-05T19:35:18+01:00
Chodzi o to że musisz opisać kilka histori ze swojego życia.
mmożesz napisać np(jeśli to prawda)
gdy byłam mała lubiłam smoczka,
gdy miałam 10lubiłam misie
gdy miałam 14 lat lubiłam chłopaków;)))
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T19:35:28+01:00
Pewnie masz napisać w punktach lub w formie krótkiej wypowiedzi najważniejsze wydarzenia ze swojego życia.
1. Poznałam Marcina.
2.Przyszła na świat moja siostrzenica.
3.Dostałam się do dobrego liceum.
4. Była na koncercie mojego ulubionego zespołu.
5. Wygrałam ogólnopolski konkurs.
6.Dostałam sie na studia

itp itd, ja przynajmniej tak to rozumiem.

lub wybierasz kilka najw wydarzen i je opisujesz lub opisujesz siebie w różnym wieku i to jak sie zmienialas
1 1 1