Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T19:54:51+01:00
P>opozycja>przeciwstawianie się rządowi, aktualnie PiS,SLD
a>ustawodawcza>władza........ sejmu i senatu
r>referendum>powszechne głosowanie w określonej sprawie, w którym uczestniczą obywatele mający czynne prawo wyborcze
l>polityczna>partia...., dobrowolna organizacja, która dąży do zdobycia i utrzymania władzy w państwie
a>koalicja>porozumienie partii politycznych w sprawie ustalenia wspólnego programu i utworzenia rządu
m>mandat>uprawienie do wykonywania funkcji posła lub senatora
e>kreatywna>(funkcja) uczestniczy w powoływaniu rady ministrów oraz innych organów
tylko tyle mam;)
1 5 1
2010-02-05T20:36:12+01:00
1. P O S E Ł
2. ALEKSANDER
3. RZECZPOSPOLITA
4. LEWICA
5. AKT
6. MARSZAŁEK
7. ETYKA
8. NARÓD
9. TUSK

1. Członek niższej izby parlamentu.
2. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Kaczyński.
3. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Polska.
4.Zwyczajowe określenie sił politycznych dążących do zmian polityczno-ustrojowych, społecznych i gospodarczych.
5. _ _ _ Notarialny.
6. Przewodniczący zarządu województwa, organu wykonawczego samorządu województwa.
7. Nauka o moralności.
8. Wspólnota o podłożu etnicznym, gospodarczym, politycznym, społecznym i kulturowym.
9. Donald _ _ _ _

Oto twoja krzyżówka ;) Myślę że będzie dobra ;>
2 5 2