Z każdej pary wybierz jeden synonim wyrazu kłamać i ułóż z nim zdanie.
PARY:
koloryzować-fantazjować
przekręcać-zniekształcać
fałszować-kłamać w żywe oczy
kręcić-owijać w bawełnę
łgać-oszukiwać
Proszę o ekspresowe rozwiązanie Dzięks z góry ;]

2

Odpowiedzi

  • awin
  • Rozwiązujący
2010-02-05T19:48:08+01:00
1 koloryzować
2. przekręcać
3. fałszowac
4. kręcić
5. łgać
;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T19:50:17+01:00
Julka bardzo lubiła fantazjować

Przekręcasz wszystko dla swojej korzyści!

Kuba nie lubił kłamania w żywe oczy

Lubię cię, bo nigdy nie owijasz w bawełnę

Podczas gry w karty Ania cały czas oszukiwała
1 5 1