Odpowiedzi

2010-02-05T19:52:00+01:00
100%-20%= 80%

80%-> 162zł
100%->x
80zł× x=100%×162zł
80zł × x=16200
x= 16200: 80
x= 202,50 zł

troszkę wiecej niż 200zł, pozdrawiam. ;)
2010-02-05T19:52:19+01:00
100%- 10%-10%=80%
x= początkowa cena butów
80% *x=162
x= 162: 0,8
x=202,5(zł)

odp. przed obniżką te buty kosztowały 202,5 zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T19:53:41+01:00
10%*162=16,2
162+16,2=178,2
10%*178,2=17,82
178,2+17,82=196,02


Raczej nie jest to możliwe
2 3 2