Opisz swoją rodzinę po Niemiecku.Użyj w tym opisie takich pytać:
Gdzie mieszka twoja rodzina?/Wo wohnst deine Familie?
Jak nazywają sie twoi rodzice/WI\ie heiBt eine Eltern?
Ile osób jest u was w domu/Wie viele eine Person sind?
Masz rodzeństwo/Hast du Geschwister?
Jak nazywa sie twój brat/Wie heiBt deine Bruder?
Jak nazywa się twoja siostra/Wie heiBt deine Schwester?
Ile lat ma on/ona / Wie alt bist er/sie?

Pomoce:
meiszkam w Jarosławiu,Mioi rodzice to helena i leszek,Jest nas w domu 4. Mam brata.Nazywa siee Kamil.Nie mam siostry.Bra ma 17 lat.

To ma byc tak jakby opowiadanie o mojej rodzinie.I nie tylko odpowiedzi na te pytania.Minimum 15 zdań.

Z góry dziękuuuję.;**

2

Odpowiedzi

2010-02-05T20:08:37+01:00
Ich wohne in Jarosławiec. Ich komme aus Polen. Meine Mutter heisst Helena. Sie ist 38 Jahre alt. Sie mag Tiere, kochen und singen. Sie mag tanzen nicht. Sie ist sehr lieb und behilflich. Mein Vater heisst Leszek. Er ist 39 Jahre alt. Er mag Autos. Er mag keine Tiere. Er ist intelligent und lustig. Ich habe keine Schwester, abre ich habe ein Bruder. Er heisst Kamil und er ist 17 Jahre alt. Er mag POP Musik, aber er mag singen nicht. Er ist sefr offen und sportlich. Meine Familie ist super! Ich liebe meine Familie!


Mieszkam w Jarosławcu. Pochodzę z Polski. Moja mama ma na imię Helena. Ma 38 lat. Lubi zwierzęta, gotować i śpiewać. Nie lubi tańczyć. Ona jest bardzo kochana i pomocna. Mój tata nazywa się Leszek. Ma 39 lat.Lubi auta. Nie lubi zwierząt. On jest inteligentny i wesoły. Nie mam siostry, ale mam brata. On ma na inię Kamil i ma 17 lat. On libi musykę pop, ale nie lubi śpiewać. Jest otwarty i wysportowany. Moja rodzina jest super! Kocham moją rodzinę! ;)) xpp
68 4 68
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T20:35:28+01:00
Ich heiße <wpisz swoje imię>. Ich bin <wpisz swój wiek> Jahre alt. Ich komme aus Polen. Ich und meine Familie wohnen in Jarosławiec. Ich interessiere mich für Sport. In der Schule mag ich Mathe. Zu Hause sind 4 Personen. Meine Mutter heißt Helena. Sie ist <wpisz zawód, oczywiście w j. niemieckim>. Mein Vater heißt Leszek. Er ist <zawód> von Beruf. Ich habe den Bruder. Er heißt Kamil. Er ist 17 Jahre alt. Kamil geht in die Schule. Ich habe keine Schwester. Ich liebe meine Familie.

Mam na imię <...>. Mam <...> lat. Pochodzę z Polski. Ja i moja rodzina mieszkamy w Jarosławiu. Interesuję się sportem. W szkole lubię matmę. W domu są 4 osoby. Moja mama ma na imię Helena. Ona jest <...>. Mój tata ma na imię Leszek. On jest <...> z zawodu. Mam brata. Ma na imię Kamil. Ma 17 lat. Chodzi do szkoły. Nie mam siostry. Kocham moją rodzinę.
81 4 81