Odpowiedzi

2010-02-05T19:57:09+01:00
Bałtyckie
białe
norweskie
północne
celtyckie
barentsa
czarne
adriatyckie
tyrreńskie
jońskie
egejskie
2010-02-05T19:57:35+01:00
Morze Barentsa
Morze Białe
Morze Norweskie
Morze Szkockie
Morze Hebrydzkie
Morze Północne
Morze Irlandzkie
Morze Bałtyckie
Morze Karskie
Morze Tyrreńskie
Morze Adriatyckie
Morze Jońskie
Morze Alborańskie
Morze Balearskie
Morze Egejskie
Morze Libijskie
Morze Marmara
Morze Czarne
Morze Śródziemne
Morze Kreteńskie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T19:57:35+01:00
Morze Barentsa
Morze Białe
Morze Norweskie
Morze Szkockie
Morze Hebrydzkie
Morze Północne
Morze Irlandzkie
Morze Celtyckie
Morze Bałtyckie
Morze Tyrreńskie
Morze Adriatyckie
Morze Jońskie
Morze Alborańskie
Morze Balearskie
Morze Egejskie
Morze Liguryjskie
Morze Libijskie
Morze Kreteńskie
Morze Trackie
Morze Lewantyńskie
Morze Marmara

bardzo proszę ;)