Odpowiedzi

2010-02-05T19:56:34+01:00
⅓-2,5km
2,5km×3=7,5km
Liczę na naj:***
2010-02-05T19:58:21+01:00
Skoro 1/3 mu została i to jest 2,5 km , to 2/3 to będzie 5 km a 3/3 cały bieg 7,5 km.
czyli dziennie Heniek przebiega 7,5 km. :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T19:58:40+01:00
Dane:
2/3 - ilość trasy którą przebył Heniek
x - długość trasy przebytej
x + 2,5km - cała trasa

1/3 - odległość pozostała = 2,5km

2,5km*3=7,5km

x=5km

Odpowiedź: Heniek przebiega dziennie 7,5 km.
2 5 2