Odpowiedzi

2010-02-05T20:08:58+01:00
Gdzie ona była w ostatni piątek ?
Julie w środę była na randce /spotkaniu .
Jego rodzice poszli na zakupy.
Jane zaprosiła do domu koleżankę .
Ona ogólnie przyjęła złą ocenę .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T20:11:15+01:00
Where she was last Friday?
Gdzie ona była w ostatni piątek?

Julie was on Wednesday on a date.
Julia była w środę na umówionym spotkaniu.

His parents went shopping.
Jego rodzice poszli na zakupy.

Jane invited to the house of a friend.
Jane zaprosiła do domu przyjaciela.

She received a bad evaluation.
Ona otrzymała złą ocenę.
  • kopi
  • Początkujący
2010-02-05T20:11:41+01:00
1Gdzie ona była w zeszły piątek?
2Julia była w środe na randce
3Jego rodzice są na zakupach
4Jane zaprasza przyjaciół/znajomych do domu
5Ona otrzymała złą ocene