Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T20:20:57+01:00
Accept=akceptowac
action-akcja
all the way-calą drogę'
ancient-starozytny
are you busy tonight-czy jestes zajety dzis wieczorem?
ask-pytac
at all-ogolnie
awful-okropny
bagpipe-torba
band-zespol
banjo
bank robbery-napad na bank
boring-nudny
brilliant-wspanialy
busy-zajety
but-ale
camping
cartoon-kreskowka
celebration-uroczystosc
celtic-celtycki
change-zmieniac'
classic- klasyczny
collecting coins-kolekcjonowac monety
collecting stamps-kolekcjonowac znaczki
comedy-komedia
concert-koncert
crazy about-szalec z powodu...
dance to the beat-tanczyc do rytmu
do you fancy -czy masz ochote..
do you fancy going-czy masz ochote isc do...
documentary-dokumentacja
i dont mind-nie przeszkadza mi
drums-bebny
effect-efekt
either -rowniez
electric guitar-gitara elektryczna
everything -wszystko]
famous - znany/popularny
fast - szybko
feeling -uczucie
fishing -wedkarstwo
football practise-trening pilki noznej
from zero to hero - od zera do bohatera
funnyt-zabawny
game show-gra rozrywkowa
go climbing-wspinac sie
go sailing-zeglowac
good-dobry
great-swietny
guitar-gitara
harmonica -harmonia
harp - ostry
hate - nienawidziec
hereo- bohater
horrible -okropny'
i cant stand- nie moge zniesc
i hope so - mam nadzieje
i think the'yre great - mysle ze sa swietne'
Idea - pomysl
I’m afraid - obawiam sie ..
Invitation - zaproszenie
Jamaica - jamajka
Jazz - jazz
Keyboard instruments - instrumenty klawiszowe
Kind - rodzaj
Laugh - smiac sie
Love - kochac
Main - glowny
Make a suggestion - zasugerowac
Manage - poradzic sobie
Mask - maska
Mixture - mikstura
Modern life - nowoczesne zycie
Mointain music - muzyka gór
Opinion - opinia
Or - lub
Out of prison - wyjsc z wiezienia
Outside - na dworze
Own - wlasny
Painting - malowanie
Planting flowers - sadzic kwiaty
Plot - fabuła
Poor - biedny
Prize - nagroda
Reason - pora roku/przyczyna
Robber - zlodziej
Rollerblade - rolki
Rollerblading - jazda na rolkach
Romance - romans
Sad- smutny
Slow - wolno
Soap opera - opera mydlana
Sort of.- rodzaje
String istruments- istrumenty strunowe
Taking pictures - robic zdjecia
Terrible - okropny
Think - myslec
Type - typ/rodzaj
Violin - skrzypce
Watch - ogladac
Wheel od fortune - kolo fortuny
Who - kto
Whole - caly
Win - wygrywac
Windsurfing -
word - słowo
1 5 1
2010-02-05T21:52:44+01:00
Accept - akceptować
Action - działanie / akcja
All the way - całą drogę
Ancient - starodawny/starożytny
Are you busy tonight? - Byłeś zajęty dziś wieczorem ?
Ask - pytać
At all - we wszystkim
Awful - okropny/straszny
Bagpipe - duda
Band - banda/ zgraja
Banjo - banjo
Bank robbery - napad na bank
Bluegrass - hmm. niebieska trawa ..
Boring - niebieski
Bottle - butelka
Brilliant lśniący
Busy - zajęty
But - lecz, ale
Camping - kemping
Cartoon - film rysunkowy
Celebration - świętowanie
Celtic - celtycki
Change - zmieniać
Classical - klasyczny
Collecting coins - kolekcjonowanie monet
Collecting stamps - kolekcjonowanie znaczków
Comedy - komedia
Concert - koncert
Crazy about - pomylony
Dance to the beat - tańczą do bicia
Do you fancy....? - Masz ochotę ?
Do you fancy going...? - Masz ochotę iść...?
Documentary- film dokumentalny
Don’t mind - nie pamiętam
Drums - bębny .. bębnić.
Effect - efekt
Either - oba/obaj
Electris bass - elektryczne basy
Everything - wszystko/wszyscy
Famous - sławny
Fast - szybko
Feeling - uczucie
Fishing - połów ryby
Football practice - Praktyka piłki nożnej
From zero to hero - od zera do bohatera
Funny - śmieszny
Game show - pokaz gry
Go climbing - wspinać się
Go sailing - prowadzić
Good - dobry
Great - świetny
Guitar - gitara
Harmonica - harmonijka
Harp - harfa
Hate - nienawidzić
Hero - bohater
Highlighted - podkreślać
Hobby - hobby
Hockey - hokej
Honky-tonk
Horrible - okropny/straszny
I can’t stad - nie mogę stać
I hope so! - mam nadzieje
I think they’re great - myślę, że oni są super
Idea - pomysł
I’m afraid - obawiam się
Invitation - zaproszenie
Jamaica - Jamajka
Jazz - jazz
Keyboard instruments - instrumenty klawiaturowe
Kind - uprzejmy
Laugh - śmiech
Love - miłość
Main - moje
Make a suggestion - stawiać sugestie
Manage - menadżer / menadżerować
Mask - maska
Mixture - mikstura
Modern life- współczesne życie
Moutntain music - górska muzyka
Opinion - opinia
Or - lub
Out of prison
Outside - poza
Own - własny
Painting - malowanie
Par - akapit
Planting flowers - Malowanie kwiatów
Plot - działka
Poor - słaby
Pot - posadzić roślinę w doniczce
Prize - nagroda
Reason - powód
Refuse - odmowa
Robber - rozbójnik
Rollerblade - łyżworolki
Rollerblading - jeździć na łyżwach
Romance - romans

Pozdro ;D