Odpowiedzi

2010-02-05T20:08:01+01:00
W imieniu Jolanty Gil mam zaszczyt serdecznie zaprosić wszystkich zainteresowanych na sztukę Wiliama Szekspira pt. "Romeo i Julia", która zostanie wystawiona dnia 22.07.2007 r. o godz. 21:30 w Teatrze Miejskim w Rabce Zdroju.
Wraz z panią Jolantą i artystami biorącymi udział w przedsięwzięciu będziemy wdzięczni za przybycie.
Wielbiciele teatru - przyjdźcie, bo warto!
2010-02-05T20:09:57+01:00
Zaproszenie
Mam zaszczyt zaprosic klase 3a na premiere dramatu pt: 'Romeo i Julia'. Odbedzie sie ona 24.03.2014 r. o godz.14.00 w szkole gimnazjalnej nr. 4 w Poznaniu.
dyrekcja szkoly
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T20:12:04+01:00
Zaproszenie!
Teatr ,,Amor" ma zaszczyt zaprosić Panią Danutę Lisowicz na premierę dramatu Szekspira pt,,Romeo i Julia", która odbędzie się 22 lutego bieżącego roku o godzinie 14.30. Po premierze odbędzie się spotkanie z aktorami głównych ról.

Serdecznie zapraszamy
Teatr,,Amor"