Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T21:33:20+01:00
1.krasnorosty sinice.
2.chuba,pleśniawki

na trzecie nie wiem odpowiedzi przykro mi
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T01:46:18+01:00
Glony zaliczane do królestwa bakterii: sinice, krasnorosty.

Grzyby pasożytnicze: huba, rozłożek czerniejący (jego wytworem jest pleśń na produktach spożywczych).

Trawienie lisa:
Połknięty pokarm, wymieszany ze śliną zawierającą enzym trawienny - amylazę ślinową, trafia przez przełyk do żołądka. Z żołądka trafia do jelita cienkiego (dwunastnicy), następnie do jelita grubego. W jelicie cienkim następuje wchłanianie pokarmu przez kosmki jelitowe. W jelicie grubym następuje wchłanianie wody z niestrawionej treści pokarmowej. Pozostałość zostaje wydalona przez odbyt.

Trawienie muchomora:
Pobiera substancje organiczne w formie prostej z otoczenia. Produkuje enzymy trawienne, które - wydzielane na zewnątrz grzybni - trawią dostępną materię organiczną.
5 4 5