Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T20:12:42+01:00
Taniec ludowy to taniec danego regionu. Kazdy region ma inny.
A taniec narodowy to taniec danego kraju, np. Polski. ;)
1 5 1
2010-02-05T20:16:55+01:00
Taniec ludowy
jest to taniec który znają i tańczą ludzie z jakiegoś niewielkiego terenu

a taniec narodowy jest to taniec który znają wszyscy mieszkający w danym państwie
2 5 2
  • kopi
  • Początkujący
2010-02-05T20:47:05+01:00
Taniec ludowy to taki, który tańczyli kiedyś na danym niewielkim obszarze...
Taniec narodowy to taki który zna cały dany kraj np. Polonez, Oberek...
2 3 2