Odpowiedzi

2010-02-05T20:18:36+01:00
Kto kłamie staje się pinokiem

nie kłam bo będziesz jak on

każde kłamstwo ma duży nos




coś takiego :)
7 3 7
2010-02-05T20:19:47+01:00

Weż do serca słowa te
Pinokio razem z tobą czytać chce
W książce znajdziesz przyjaciela
Kto czyta nuda mu nie doskwiera

przeczytaj książkę Pinokia a porusza lub czasem wzrusza
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T20:20:34+01:00
"Pinokio" to książka co każdego porusza,
pobudza do śmiechu lecz czasem i wzrusza.

Pozdrawiam ;)
dzienki bardzo piękne
Dzięki