Polecenia sa troche niewidoczne to napisze
prosze tylko o zadanie 2 i 3 z załocznika
2.wyznacz miarę kata alfa
3.wyznacz miare katu alfa

prosze was o bardzo szybkie odpowiedzi z góry dzieki dam naj proszeee
tez o dzialania prosze zrobcie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T20:58:44+01:00
2. Kąt wpisany jest dwa razy mniejszy od kąta środkowego
88:2 = 44
134: 2 = 67
140:2 = 70
3. Kat środkowy jest dwa razy większy od wpisanego
76*2 = 152
31*2 = 62
51*2 =102
2010-02-05T21:07:04+01:00
2
a)88=2α
α=44
b)134=2α
α=67
c)140+α=180
α=40
3
a)76*2=α
α=152
b)α=31
katy oparte na tym samym luku maja ta sama miare
c)51+90=141
180-141=39
α=180-39
α=141