Odpowiedzi

2010-02-05T20:23:54+01:00
Wstrzemiezliwosc jest to zachowywanie postu w dni wazne dla kazdego chrzescijanina. np. w wigilię.
1 5 1
2010-02-05T20:26:41+01:00
4. Czcij ojca i matkę swoją, abyś długo żył i dobrze ci się powodziło.

tu o poście:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Post

tu o wstrzemięźliwości:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wstrzemi%C4%99%C5%BAliwo%C5%9B%C4%87
:):)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T20:26:47+01:00
- Czcij ojca swego i matkę swoją.


Wstrzemięźliwość (bo zapewne o to Ci chodziło) to umiejętność panowania nad własnymi potrzebami.

Post to dobrowolne powstrzymanie się od jedzenia wszystkich pokarmów lub tylko określonej ich grupy (najczęściej mięsa).
Post obejmuje wiernych powyżej 14 (ścisły od 18) roku życia do 60 roku życia. Nie obejmuje chorych i podróżnych.
2 5 2