PROSZĘ POMÓŻCIE MI !!!
Oblicz objętość prostopadłościanu o wymiarach:
a) 10cm x 20cm x o x 5cm
b) 2,5dm x 4dm x 1cm
c) 1m x 30cm x 20cm
d) 1cm x 1dm x 1m
przypominam o zamianach jednostek i proszę o wszystkie obliczenia!!
Jeśli będzie ładnie napisane dam więcej!!!

3

Odpowiedzi

2010-02-05T20:27:09+01:00
A) 10*20*5=1000cm³
b) 1cm=0,1dm

0,1*4*2,5=1dm³
c) 1m=100cm

100*30*20=60000cm³
d) 1dm=10cm
1m=100cm

1*10*100=1000cm³
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T20:28:49+01:00
A) 10 cm x 20 cm x 5 cm = 1000 cm3
b) 2,5 dm = 25 cm
4 dm = 40 cm
a więc : 25cm x 40 cm x 1 cm = 1000 cm3
c) 1m = 100 cm
a więc: 100 cm x 30cm x 20cm= 60000 cm3
d) 1 dm = 10 cm
1m= 100 cm
a wiec: 1 cm x 10cm x 100cm = 1000 cm3

2010-02-05T20:46:11+01:00
A) 1000cm3
b) 1 cm = 0,1 dm
10dm*0,1=1dm3
c) 30cm=0.3m
20cm=0.2m
1m*0,3*0,2=0.06m3
d)1cm=0.01m
1dm=0.1m
0.01m*0,1m*1=0.001
Mam nadzieję, że pomogłam
Pozdrawiam.......
Musisz wszystko mnożyć przez siebie