Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T20:32:15+01:00
Warszawa-21'E
los angeles
118+21=139
1'=4min
139*4=556 min=9h16 min
12.00-9.16=2h44min(w nocy)
pekin
116-21=95
1'=4min
95*4=380=6h 20 min
12.00 6.20=18h20min(wieczór)
2010-02-05T20:33:12+01:00
Warszawa 21 stopni

pekin
116 + 21 = 137
137 * 4 = 548
548 : 60 = 9,13
12 - 9 h 13 min = 2,47

los angeles
118+ 21= 139
139 * 4 = 556
556 :60 = 9,26
12 - 9,26 = 2,34