Odpowiedzi

2010-02-05T20:31:20+01:00
Słowa Jezusa są dla mnie nadzieją na to, że wiara pozwoli mi pójść do Nieba.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T20:33:21+01:00
Dla mnie te słowa oznaczają że Bóg mówi innym żeby spożyli jego chleb święty jego ciało jest chlebem kto go spożyje to będzie żył wiecznie w jego królestwie niebieskim które sam stworzył .
1 2 1
2010-02-05T20:42:11+01:00
Rozumie iż Jezus powiedział w tych slowach "To ja jestem zbawieniem jeśli tylko we mnie uwierzycie".Informuje też że ofiara jaką złożył była z dobroci serca i wyłącznie dla ludzi.

Uwaga słowa w "..." są mego autorstwa to nie cytat słów z pisma świętego.
1 2 1