Podkresl nazwy tych pjerwiskow i zwiazkow chemicznych ktore w temperatuze pokojowej wystepuja w staly stanie skupienia

,woda,żelazo,ołów,dwutlenek węgla,siarka,węgiel,tle,potas,metan,złoto,ozon,sód,rtęć

prosze o napisanie wlasciwych

3

Odpowiedzi

2010-02-05T20:39:48+01:00
Zelazo, ołów, węgiel, złoto, potas, siarka, sód
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T20:40:27+01:00
Podkreślone:
żelazo, ołów, siarka, węgiel, potas, złoto, sód.
2010-02-05T23:03:15+01:00
Żelazo,ołów,siarka,węgiel,potas,złoto,sód