Odpowiedzi

2010-02-05T20:45:55+01:00
Panie Boze.
Dziekuje Ci za dzisiejszy dzien,
wspaniale chwile, radosci..
Prosze Cie o jeszcze wiecej szczescia..
niech kazda chwila bedzie wesola, beztroska..
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T20:52:01+01:00
Za co mógłbym ci Boże podziękowac?
Za to , że nauczyłeś mnie innych miłować .
Za to , że codziennie mam uśmiech na twarzy .
Za to , że codziennie dobrze mi się darzy.
Również za to , że rodzinę mi dałeś
I za to , że mi radości nie odebrałeś
Za to , że gdy mrok ogarnie to się nie trwożę
Za to i za wszystko dziękuję Ci Boże !