Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T20:50:53+01:00
Musisz uzywać hieroglifów. Czyli

Tyś za wszytki mówiła, za wszytki spiewała
wsytkis w domu konciki zawżdy pobiegałaś... i tak dalej :*
39 2 39
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T20:52:11+01:00
Przede wszystkim zadbaj o dobry temat. Jeśli będzie ciekawy to wszystko pójdzie lepiej. Teraz postaraj się zrobić z tego dowcip, nie musi być rymowany. Po prostu znajdź w tym coś śmiesznego co by było takie adekwatne do tego. Tzn. jak piszesz o sejmie na przykład, to wiadomo że zamiast zajmować się naszymi problemami zajmują się pierdołami ;) Jak już znajdziesz w tym dowcip, to poszukaj rymowanych wyrazów które by do tego pasowały i tak sformułuj zdanie żeby były na końcu. i już masz fraszkę.
Mam nadzieję że pomogłam.
Pozdrawiam ;)
56 4 56