Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T21:15:12+01:00

A TO JEST Z TEGO TYGODNIA

6 lutego
IN VITRO GRA OTELLA
Premiera "Ja się ciebie nie boję, Otello".

7 lutego
HANNA BANASZAK
Recital Hanny Banaszak w filharmonii.


przykro mi ale nic więcej na ten temat nie wiem ;(
ale jak się dowiem to ci jeszcze napisze ;] ale mam nadzieję że chociarz to się przyda ;]
2010-02-05T23:19:01+01:00
Brendan Perry - pochodzący z Londynu kompozytor, wokalista i multiinstrumentalista, współzałożyciel legendarnej formacji Dead Can Dance, wystąpi 25 marca we Wrocławiu i 1 kwietnia w Krakowie.

Thom Yorke pojawi się gościnnie na nowej płycie Flying Lotus zatytułowanej "Cosmogramma".

Już 8 lutego w poznańskim klubie Pod Pretekstem o godz. 20 odbędzie się koncert projektu Piotr Baron & Movie Jazz. Jest to kontynuacja repertuarowa Retro Jazz Quartet z muzyką filmową, ale zaaranżowana na septet.