Mam prośbę do wszystkich którzy lubią pisać. Mam wybranego na bierzmowanie jako patrona Św. Łukasza. Mam napisać życiorys a oprócz tego mam napisać czy mnie zafascynował. Życiorys znajdę ale chodzi mi o to czym nie zafascynował bo nie mam pomysłu pls pomocy jak najszybciej dam 100 pkt każdemu kto mi pomoże...

3

Odpowiedzi

2010-02-05T20:56:03+01:00
Np tym, że jest wielkim świętym, że umiał się poświęcić dla wiary, innym, że był natchniony przed Ducha Św. do pisania Ewangelii..
;)
2010-02-05T20:56:10+01:00
Św. Łukasz zafascynował mnie swoją głęboką wiarą w Jezusa. Podziwiam go za jego trud w pisaniu Ewangelii. Jego Ewangelia jest dość szczegółowa.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T20:59:52+01:00
Mnie święty Łukasz fascynuje swoją postawą. Postawą którą pokazał jak bardzo kocha Boga. Mało która osoba z nas może pochwalić się taką wiarą jak on. Pisał o Jezusie w Ewangelii i Dziejach Apostolskich. I to było imponujące, że chciał rozgłaszać innym o Jezusie. Czy Ty możesz pochwalić się tym że też wszystkim rozgłaszasz o Bogu? I właśnie ta odwaga św. Łukasza była fascynująca.

Mam nadzieję że pomogłam. Pozdrawiam ;)
1 5 1