Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T21:10:59+01:00
M. pies
d.psa
c.psu
b.psa
n. z psem
msc. o psie
w.psie
  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T21:11:39+01:00
Mianownik ( kto co?) pies
Dopełniacz kogo czego psa
celownik komu czemu psu
biernik kogo co psa
narzędnik z kim z czym z psem
miejscownik o kim o czym o psie
wolacz o pies
  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T21:12:08+01:00
L.pojedyncza

M. pies
D. psa
C. psu
B. psa
N. psem
Msc. psie
W. psie!

L. mnoga

M. psy
D. psów
C. psom
B. psów
N. psami
Msc. psach
W. psy!