1)Tak się zastanawiam:

waże 75kg, mam 175cm wzrostu, jedyną aktywnością jest f-w (45min) i troche chodzenia. Ile musze zjadać kalori na dzień żeby przytyć :
5kg w ciągu trzydziestu dni?
10kg w ciągu trzydziestu dni?
15kg w ciągu trzydziestu dni?

Wyniki podawjcie w kaloriach na dzień.

2)Jak sie tworzą rozstępy?(z czego, jak ich uniknąć, jak je zwalczać)

3)Co jest powodem efektu jojo?(dokładny opis)

4)Jak sopwolnić metabolizm?(w formie przepisu XD)

2

Odpowiedzi

2010-02-05T21:20:42+01:00
A po co chcesz przytyc? Moim zdaniem to by ci sie przydalo schudnac...
zajrzyj na www.sfd.pl tam wszystko znajdziesz czego ci potrzeba
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T22:05:36+01:00
2.Efektem jo-jo nazywamy wahania masy (wagi) ciała polegające na następującym kolejno po sobie chudnięciu i tyciu. Jeżeli w ciągu 5 lat takie wahania u otyłego przekraczają 5%, a nie są wyższe niż 10%, wówczas stwierdzamy efekt jo-jo. Natomiast gdy wahania wagi przekraczają 10%, mamy do czynienia z bardzo nasiloną formą tego efektu.

Otyłość to olbrzymi problem współczesnej cywilizacji. Wiadomo, że zwiększa ona ryzyko zachorowania na wiele schorzeń, które eliminują z czynnego życia zawodowego i przyczyniają się do przedwczesnych zgonów.

Miliony osób na całym świecie przechodzi liczne kuracje odchudzające i przyjmuje środki wspomagające ten proces. Nawet dzieci i młodzież - często niepotrzebnie - stosują różne diety i ograniczenia w jedzeniu. Na przykład w Szwecji 7-letnie dziewczynki przyznają, że odchudzały się lub odchudzają. Wśród nastolatek amerykańskich aż 50% uważa się za otyłe (faktycznie co czwarta jest otyła), z kolei aż 79% studentek australijskich chciałoby ważyć mniej.


http://resmedica.pl/archiwum/zdart8982.html