Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T21:21:47+01:00
# polisacharydy - takie jak celuloza, skrobia, pektyna, chityna, glikogen itp.
# polinukleotydy - DNA i RNA
# polipeptydy - czyli białka (w tym białka enzymatyczne)
# inne - np. lignina, inulina, kauczuk naturalny, melaniny
  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T21:21:52+01:00
W medycynie, kosmetyce, przemyśle farmaceutycznym i spożywczym,; Opakowania biodegradowalne. Włókna naturalne. \
To te najbardziej popularne ale naj to własnie kosmetyka
1 1 1