Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T13:34:41+02:00
1.Nauczycielka obserwowała uczniów, którzy pisali klasówkę

Uczniowie ,którzy pisali klasówke byli obserwowani przez nauczycielke.

2.Nauczyciel pochwalił ucznia, który ładnie czytał

Uczeń ,który ładnie czytał został pochwalony przez nauczyciela.

2009-10-08T13:35:48+02:00
Nie wiem chyba tak:
Nauczycielka widziała uczniów, którzy pisali klasówkę. tamto nie wiem :)
2009-10-08T14:28:44+02:00
1,Uczniowie, którzy pisali klasówke byli obserwowani przez nauczycielke.
2,Uczeń, który ładnie czytał został pochwalony przez nauczyciela.

Nie wiem czy tak powinno być ale tak mi sie wydaje :)