1. ułóż tekst reklamujący (reklama) wymyślone przez Ciebie biuro tyrystyczne.

2. napisz reklamę związaną z jednym z zaproponowanych tematów:
Kurs wspinaczki skałkowej- obietnica najwspanialszej przygody.
Szafa grająca- niezapomniane chwile przy muzyce egzotycznej.

Z góry dzięki;)
dam naj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T21:25:18+01:00
Zadanie 1
Biuro podróży "Słońce"
zapewnia wczasy niezapomniane i gorące!
Chcesz odpocząć od wszystkiego?
Pomożemy Ci drogi kolego!
Jeszcze dzisiaj zgłoś się do nas
a ze szczęścia prawie skonasz!!!

Zadanie 2
Kurs wspinaczki skałkowej to obietnica najwspanialszej przygody. Chcesz poczuć prawdziwą adrenalinę? Nauczyć się czegoś nowego? A może marzą Ci się prawdziwe emocje na wysokościach! U nas dostaniesz to wszystko! Bezpieczeństwo gwarantowane!!! Zadzwoń już dziś!
Pozdrawiam :)
11 4 11
2010-02-05T21:31:20+01:00
1.
Zapraszamy do naszego wspaniałego i taniego biura turystycznego " Złota Laguna ". Znajdziesz tu wiele ciekawych propozycji wyjazdu w najpiękniejsze zakątki tego świata. Bardzo polecam.

2.
Chcesz nowych doznań? Zapisz się na nasz kurs wspinaczki skałkowej. Na pewno nie pożałujesz. To wspaniały i nie wymagający wielkiego wysiłku sport, który podoba się wielu ludziom. Zapraszamy do nas, niskie ceny i nowe odkrycia.

Pozdrawiam.! ;)
6 4 6