Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T21:24:28+01:00
Ponieważ słoje świadczą o wieku drzewa.


Licze na naj,,,xD
1 1 1
2010-02-05T21:25:43+01:00
Licząc słoje możemy poznać ile drzewo ma lat ponieważ w ciągu jednego roku drzewo pogrubia się o kilka milimetrów. Co więcej jeśli popatrzymy na odległości miedzy słojami możemy stwierdzić czy rok był suchy czy mokry.

mam nadzieję,że pomogłam:)
2 3 2
2010-02-05T21:26:34+01:00
Ponieważ im większe są te słoje tym drzewo jest starsze.
1 1 1