Odpowiedzi

2009-10-09T21:52:57+02:00
GDY wygasły prawa autorskie mozna wtedy wziąc zbiory i materiały zwiazane z jakimś programem , wtedy mozna go ulepszyć lub poprawic go i wtedy właściciel nie moze zgłosić sprawe.Z tych materiałów ma dostęp prawie każdy kto ma internet i zna się na stworzeniu własnego programu lub strony
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-09T23:09:07+02:00
Zbiory które utraciły prawa autorskie (majątkowe) przechodzą do domeny publicznej i może korzystać z nich każdy
1 5 1