Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T21:32:37+01:00
1.zagniazdowniki- sa to młode pisklęta ktore nie wychowuja sie w gniezdzie. Chodza wszedzie za matka. Poprzez to ze same zdobywaja pokarm staja sie bardziej samodzielne, np. kaczka kura ges
Gniazdowniki-ptaki, u ktorych mlode, wykluwajace sie z jaj sa niezdolne do samodzielnego zycia i wymagaja dlugotrwalej opieki rodzicielskiej-wrobel, gil itp.
13 4 13
2010-02-06T01:54:52+01:00
Znaczenie gospodarcze ptaków - zwalczanie szkodników (owadów, gryzoni)
13 2 13