Siemaniszko wam;* otóż mam ogromny problem z zadaniami zamknietymi od 44 do 53 ;(((((((((((((( wiem w kluczu sa odp ale nie jestem na tyle madra zeby dojsc do takiego wyniku jak jest w kluczu ;( prosze wiec o interpretacje tych zadan ;) jak i co po kolei mamliczyc i jakies wskazowki tylko zrozumiale w miare bo naprawde kiepsko u mnie z matma ;( dziekuje ;) w zalaczniku dodalam te zadania i klucz odpowiedzi .

2

Odpowiedzi

2010-02-05T23:35:30+01:00
44.p=7/8 =24,5/28
R=8/7 = 32/28
24,5/28 < 25/28 < 32/28
odp.B
45. odp C ponieważ najmniejsza wartość przedzialu wynosi -1 a najwieksza 3. A,B i D nie spełniaja tego warunku
46. /12=<|x|=<12
odp. D
47.<-3;3) + <0;5>
<-3;5>
48. |x|- wartość bezwzględna czyli x i -x
odp.A |x|>4
49. wspólny przedział (część)
zaczyna sie od -3 aż do 2 włącznie
odp. B (-3;2>
50. B-zbiór liczb naturalnych
A=(-7/5;3)
wspólne to {0,1,2}
odp.A (3 nie nalezy bo to jest przedzial otwarty)
51.(A w sumie z B) - to jest caly przedział (-nieskończoności;+nieskończonosci)
(A w sumie z B)w iloczynie(czesc wspolna) z C <-2;2>
odp.C
52.A-B
liczby rzeczywiste - <-3;3>
wszystko oprocz przedzialu B
odp.D
53. (-nieskonczoności;3>-{3;5}
(3 juz nie moze byc, ma byc przedzial otwarty czyli (-nieskonczoności;3)
odp.A
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T23:55:43+01:00
Cześć. W linkach przesyłam zdjęcia rozwiązań wraz z opisami. Życzę powodzenia w nauce matmy! ;d
Jak widzisz w rozwiązaniach trzeba znać rozwiązywanie nierówności z wartością bezwzględną, więc jeśli do tej pory nie nauczyłeś/aś się tego co było, to to będzie się cały czas niestety ciągnąć. Taka już jest ta matematyka.

http://img687.imageshack.us/i/dsc01244oj.jpg/

http://img99.imageshack.us/i/dsc01241mf.jpg/