Odpowiedzi

2010-02-05T21:49:52+01:00
A)-5x+3=7x+8
-5x-7x=8-3
-12x=5//:(-12)
x= - 5/12

B)6(x+4)=-3(-2x-5)
6x+24= 6x+15
6x-6x=15-24
0=-9
bez rozwiązania
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T21:52:37+01:00
A)
-5x+3 = 7x+8
-5x-7x = 8-3
-12x = 5 /:(-12)
x = -5/12

B)
6(x+4) = -3(-2x-5)
6x+24 = 6x+15
6x-6x = 15-24
0 = -9
jest to równanie sprzeczne
2010-02-05T23:10:26+01:00
-5x+3=7x+8
-5x-7x=8-3
-12x=5/(-12)
x=-5/12

6(x+4)=-3(-2x-5)
6x+24=6x+30
6x-6x=30-24
6x-6x=6/6
0=1