Posłowie i senatorowie są na ......... -letnią kadencje.


Prosze o uzupełnienie tego zdania , plisek :}}}}}} :]]]] :))))



Wymień nazwiska posłow i senatorów z twojego rejonu oraz pdaj nazwę partii,którą reprezentują. Dowiedz się w jakicj komisjach sjmowych zasiadają.


O to także was proszę :]] i też o to :

Wymień niedawno lub obecnie funkcjonujące komisje nadzwyczajne w Polskim sejmie.

2

Odpowiedzi

2010-02-05T21:51:50+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T23:57:59+01:00
Zad1
4 letnią kadencje

zad2
Iwona Arent(PiS)
Beata Bublewicz(PO)
Jerzy Gosiewski(PiS)
Tadeusz Iwiński(KP Lewica (SLD)
Wojciech Kossakowski(PiS)
Adam Krzyśków(Polskie Stronnictwo Ludowe)
Andrzej Orzechowski (PO)
Sławomir Rybicki(PO)
Lidia Staroń(PO)

zad 3
funkcja kontrolna
funkcja ustawodawcza
funkcja kreacyjna
funkcja ustrojodawcza
tego 3 nie jestem pewna