Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T22:00:28+01:00
Dla chrześcijan świętowanie Bożego Narodzenia ma znaczenie,że
mogą wtedy pójść do nieba.Wtedy narodził się P.Jezus i należy świętować to zdarzenie.
2010-02-05T22:02:10+01:00
-O polnocy pojscie na pasterke
-spozycie wieczezy wigilijnej
-spiewanie kolend
  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T22:04:22+01:00
-Pasterka
-Wieczerza
-Narodziny Pana Jezusa