Odpowiedzi

2010-02-05T22:44:41+01:00
2.59
2,59
_____
2331
1295
518
_____
6,7081

*
40,678
9
---------
365,702

*
400
,39
-----
3600
1200
------
156,00

*
5,36
4
-----
21,44

37,52
21,44
-------
15008
15008
3752
7504
-------
804,4288

*
8,37
6
-------
49,22

49,22
300
------
000
15766
---------
15766,00

*"
4,81
20
------
96,20

96,20
180
-------
769600
9620
---------
17316,00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T23:06:11+01:00
2,59
*2,59
________
2331
1295
518
______
67,081