Odpowiedzi

2010-02-05T22:20:49+01:00
Tak wystarczy tylko spojrzeć na naszych niektórych posłów. Np szanownego pana Palikota
2010-02-05T22:21:34+01:00
Moim zdaniem tak,ponieważ wtedy mogą się spełniać nasze marzenia.Możemy robić to co chcemy i nikt nas do tego nie zmusza.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T22:22:43+01:00
Można znaleść szczescie w działalności politycznej,poniewaz jesli ktos lubi cos robic to w wykonywanej pracy jest szeczesliwy i zadowolony,pewny ze dojdzie do jekigos celu.