Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T22:29:10+01:00
1.
Ref. Teraz jestem sam,
Bo szukałem ideału przez wiele lat.
Już nie zrobię tak,
To zbyt długo trwa.

1. Chcieli być, ale nie są
Jutro też nie będą, nigdy, już na pewno
Przeminęli, zagubili się
Czasem tęsknią, skazani na przeszłość
Idealni, nie widziałem ich nigdy
Nie płakali, żyli tylko na niby
Zakochani, tak naprawdę, na zawsze
Zbyt odlegli, by umieścić ich w kadrze
Zapisani, w kilku słowach wiersza
Utrwaleni, na fotografi z powietrza
Zapomniani, przez innych zakochanych
Których sny spełniły się po prostu za nic
Nienazwani, jakby ludzkie słowa
Chciałyby nieznani, przemięeli zanim
Ktoś zapisze ich historię w pamięć
Choć osobno, zawsze będą razem.

Ref.

2. Idealni, czyli nie ma ich
Chciałem szukac, ale umykali mi
Byli wszędzie, byli coraz częściej
Każda para, którą mijam w mieście
Byłem pewnym - oni maja szczęście
Przecież widze: idą znów za reke
Zawsze razem, zawsze tylko tak
Oni sami, u stóp cały świat
Jeden dzień, kiedy coś się wali
Ona tu, a on gdzieś w oddali
Juz osobno, nie ma wszystkich tych,
Idealnych, wymarzonych chwil
Czasem myślę, czy to nie jest prawda
Ideały żyją tylko w bajkach
Może Twój ideał znika właśnie
Patrz uważnie i przestań wierzyć w baśnie

Ref.




2. Miłość zabija ;D
Miłość zabija
Wiem to dopiero dzisiaj
Zabiera wszystko, w jednej chwili sprawia ból
Miłość zabija
Choć nie ma bez niej życia

Ref. Miłość zabija
Wiem to dopiero dzisiaj
Zabiera wszystko, w jednej chwili sprawia ból
Miłość zabija
Choć nie ma bez niej życia
Potrafi zranić na zawsze już.

1. To była bajka z zakończeniem ze snu
Jednak sny odchodzą i nie wrócą już
Wspominam dni, byliśmy tu
Ognisko na plaży, nie wiedziałaś gdzie jest wielki wóz
Spotykam Ciebie w wyobraźni
Może czas Ci to kiedyś wyjaśni
Za tysiąc lat może ona spotka go
Może odbudują to, co zamarzło w nich
Kiedy przyszły pierwsze, chłodne dni.

Ref.

2. Chcę zapytać nieba, czy widziało Cię
Może chcesz szukać mnie, ale nie wiesz czy ja tego chcę
Przyjaciele mówią mi, jeszcze tylko parę dni
I odezwie się lub na zawsze możesz już zapomnieć
Ktoś napisał do mnie list
Nie zamaże takich chwil
Na tej plaży ogień płonie znów,
By odnaleźć wspólnie wielki wóz
Twoje imię, nasze zdjęcie, małe serce na kopercie
Miłość odnalazła mnie
Tak ta bajka kończy się.

Ref.

Pzder;D
1 5 1
2010-02-05T22:30:27+01:00

(BARTEK)
Ref:
Teraz jestem sam,
Bo szukałem ideału, przez wiele lat.
Już nie zrobie tak,
To zbyt długo trwa.

1.
Chcieli być, ale nie są
Jutro też nie będą, nigdy, już na pewno
Przeminęli, zagubili się
Czasem tęsknią, skazani na przeszłość
Idealni, nie widziałem ich nigdy
Nie płakali, żyli tylko na niby
Zakochani, tak naprawde, na zawsze
Zbyt odlegli, by umieścić ich w kadrze
Zapisani, w kilku słowach wiersza
Utrwaleni, na fotografii z powietrza
Zapomniani, przez innych zakochanych
Których sny spełniły się po prostu za nic
Nie nazwani, jakby ludzkie słowa
Chciałyby nie znali,przemineli zanim
Ktoś zapisze ich historie w pamięć
Choć osobno, zawsze będą razem.

Ref:
Teraz jestem sam,
Bo szukałem ideału, przez wiele lat.
Już nie zrobię tak,
To zbyt długo trwa.

2.
Idealni, czyli nie ma ich
Chciałem szukac, ale umykali mi
Byli wszedzie, byli coraz częściej
Każda para, którą mijam w mieście
Byłem pewnym oni maja szczęście
Przeciez widzem idą znów za reke
Zawsze razem, zawsze tylko tak
Oni sami, u stóp cały świat
Jeden dzień, kiedy coś się wali
Ona tu, a on gdzies w oddali
Juz osobno, nie ma wszystkich tych, idealnych
Wymarzonych chwil
Czasem myślę, czy to nie jest prawda
Ideały żyją tylko w bajkach
Może Twój ideał znika właśnie
Patrz uważnie i przestań wierzyć w baśnie

Ref:
Teraz jestem sam,
Bo szukałem ideału, przez wiele lat.
Już nie zrobię tak,
To zbyt długo trwa. / x2





















Nie łam mi serca
czy wrócą tamte dni
nie łam mi serca
czy jeszcze powiesz mi
że to wszystko co łączyło nas
to coś więcej niż utracony czas

Kiedy jesteś wtedy znika strach
widzę Ciebie ciągle w moich snach
gdy całujesz świat się zatrzymuje
tylko Ciebie naprawdę potrzebuje
wspólnych planów tyle było w nas
dziś na brzegu sam wpatrzony w piach
pewnie powiesz mi że jestem słaby
lecz ja bez Ciebie nie daje rady

Nie łam mi serca
czy wrócą tamte dni
nie łam mi serca
czy jeszcze powiesz mi
że to wszystko co łączyło nas
to coś więcej niż utracony czas

Kiedy jesteś działasz na mnie jak lek
bo przy Tobie tylko moje miejsce jest
i gdy świat do przodu rwie
nie zatrzyma nas tysiąc fal
byłaś jesteś zawsze będziesz
miłością którą w sercu pragnę mieć
kochać Ciebie i choćby było tak
że nie uda nam się powstrzymać łez
kiedy przyjdzie ten dzień
przytulić się ostatni raz
widząc Twoją twarz

Nie łam mi serca
czy wrócą tamte dni
nie łam mi serca
czy jeszcze powiesz mi
że to wszystko co łączyło nas
to coś więcej niż utracony czas

Nie łam mi serca
czy wrócą tamte dni
nie łam mi serca
czy jeszcze powiesz mi
że to wszystko co łączyło nas
to coś więcej niż utracony czas
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T22:31:48+01:00
1.

Verba Idealni

http://www.teksty.org/Verba,Idealni

2.

Verba nie łam mi serca

http://www.teksty.org/Verba,Nie_%C5%82am_mi_serca
1 5 1