Odpowiedzi

2010-02-05T23:01:34+01:00
Printer - drukarka
keyboard - klawiatura
mat - wycieraczka
cat- kot
rescue - ratować
newspaper - gazeta
ambulance - karetka pogotowia
well - studnia
peaceful - spokojny
friendly - przyjazny
2010-02-05T23:04:56+01:00
Printer-drukarka,drukarz
keyboard-klawiatura,sterownik
mat-wycieraczka
cat-kot
rescue-ratować
newspaper-gazeta
ambulance-karetka pogotowia
well-studnia
peaceful-spokojny
friendly-przyjazny
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T23:11:06+01:00
Printer- drukarka, drukarz
keyboard- klawiatura
mat- mata, wycieraczka
cat- kot
rescue- ratować (kogoś lub coś)
newspaper- gazeta (taka jak np. Gazeta wyborcza)
ambulance- karetka
well- dobrze, studnia
(jeżeli chodzi o well to mówimy--> very well- bardzo dobrze)
peaceful- spokojny (in. pełny spokoju)
friendly- przyjazny