Odpowiedzi

2010-02-05T23:18:17+01:00
-dotyczy wszystkich jego uczniów, a także chrześcijan.
-najważniejsze ma być szerzenie królestwa bożego oraz miłości, uzdrawianie chorych i dawanie nadziei
Najlepsza Odpowiedź!
  • peas
  • Rozwiązujący
2010-02-05T23:19:17+01:00
-Jezusowe posłanie dotyczy-oprócz Apostołów-również kapłanów, zakonników-osoby duchowne. Można to wywnioskować z fragmentu: "Proście więc Pana żniwa, żeby wyprawił robotników na swoje żniwo". Oznacza to, że osoby duchowne, są tymi robotnikami pracującymi dla Pana, Boga naszego.
-Dla posłanych najważniejsze ma być głoszenie Królestwa Bożego i nawiedzanie miast i domów, a także niesienie pokoju.
1 5 1
2010-02-05T23:19:38+01:00
"...żniwo wprawdzie wielkie, ale robotników mało; proście więc Pana żniwa, żeby wyprawił robotników na swoje żniwo. Idźcie, oto was posyłam jak owce między wilki."

dotyczy wszystkich jego uczniów kapłanów wszytkich który głoszą jego słowo.

to aby nawracali ludzi ig głosili słowo Boze nacałym świcie