Odpowiedzi

2010-02-06T08:32:43+01:00
-Big Ben
-Katedra św. Pawła
-Obserwatorium Greenwich
- Tower of London
-The White Tower
-Tower Bridge
-Muzeum Brytyjskie
- Muzeum Figur Woskowych
- Trafalgar Square
-Parlament
2010-02-06T08:33:35+01:00
Katedra św. Pawła, Big Ben, Obserwatorium Greenwich, Tower of London, The White Tower, Tower Bridge, Muzeum Brytyjskie, Muzeum Figur Woskowych, Trafalgar Square, Katedra Westminsterska , Opactwo Westminsterskie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T08:33:37+01:00
Iron Bridge
Osborne House
Pałac Beaulieu
Waddesdon Manor
Sheldonian Theatre
Houghton Hall
Radcliffe Camera
Blenheim Palace
Broadway Tower
Big Ben
Elektrownia Battersea
Opactwo Westminsterskie
Pałac Kensington
Królewskie Obserwatorium Astronomiczne w Greenwich
Katedra Westminsterska