Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T09:24:45+01:00
Boża rodzicielka, lecz dziewica, wysławiana Maryja!
Opiekunka Jezusa, matko miłościwa Maryja,
Wysłucha nas, spełni nam.
Kyrielejson .

Twego stwórcy syna, Opiekunka,
Usłysz nasze wołanie, napełń myśli człowiecze.
Usłysz modlitwę, o którą prosimy,
Wysłuchaj nas, Ciebie prosimy,
Na świecie, by był pobożny pobyt,
A po śmierci dobry przebyt.
Kyrielejson.
2 5 2
2010-02-06T09:35:42+01:00
Bogurodzico dziewico,
Przez Boga sławiona, Maryjo,
U twego syna Pana matko wybrana, Maryjo
zjednaj nam, spuść nam.
Panie, zmiłuj się!

Dla twego chrzciciela, synu Boga,
Usłysz głosy, spełń myśli człowiecze,
Usłysz modlitwę, która znosimy,
A dać racz, o co prosimy,
A na świecie dostatni pobyt,
Po żywocie rajskie przebywanie.
Panie, zmiłuj się!
1 3 1