Odpowiedzi

2010-02-06T09:28:52+01:00
Fundamentem życia powinno stać się miłość oraz dbanie o rodzinę.
Nie powinniśmy przywiązywać takiej wagi do pieniędzy i przedmiotów materialnych.
2010-02-06T09:28:57+01:00
- miłość
- przyjaźń
- bezinteresowna pomoc
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T09:35:14+01:00
Fundamentem przeobrażonego świata powinna być przede wszystkim wiara,miłość,przyjaźń i wsparcie drugiej osoby,tudzież rodziny.Takie wartości pozwalają spojrzeć na świat inaczej, ale równie dobrze mogą działać wartości złe takie jak: utrata kogoś bliskiego, itd.