Zmień znaczenie podanych zdań, używając partykuł: czy, no,-że, niech, by, nie.
Każdej z nich możeż użyć tylko raz.

a) Ciebie miałem na myśli
b) Ojciec potrafił go nakłonić
c) Lubisz lody owocowe
d) Napisz do babci
e) Marek dzsiaj zmywa po kolacji
f) Odpowiedz na moje pytanie.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T09:39:56+01:00
A)Nie Ciebie miałem na myśli
b)Ojciec potrafiłby go nakłonić
c)Czy lubisz lody owocowe?
d)No napisz do babci
e)Niwch Marek dziasiaj zmywa po kolacji
f)Czy odpowiesz na moje pytanie?
42 4 42
2010-02-06T09:40:02+01:00
Nie ciebie miałem
na myśli
Ojciec potrafiłby go nakłonić
Czy lubisz lody owocowe ?
Napiszże do babci
Niech Marek dzisiaj zmywa po kolacji
Odpowiedzno na moje pytanie.
Na pewno dobrze jest nam nauczycielka to sprawdzała i tak jest dobrze.


32 4 32
A) Ciebie nie miałem na myśli.
b) Ojciec by potrafił go nakłonić.
c)Czy lubisz lody owocowe.
d) Napisz,że do babci.
e) Niech Marek dzisiaj zmywa po kolacji.
f) No odpowiedz na moje pytanie.
A) Ciebie nie miałem na myśli.
b) Ojciec by potrafił go nakłonić.
c)Czy lubisz lody owocowe.
d) Napisz,że do babci.
e) Niech Marek dzisiaj zmywa po kolacji.
f) No odpowiedz na moje pytanie.1
A) Ciebie nie miałem na myśli.
b) Ojciec by potrafił go nakłonić.
c)Czy lubisz lody owocowe.
d) Napisz,że do babci.
e) Niech Marek dzisiaj zmywa po kolacji.
f) No odpowiedz na moje pytanie.2
A) Ciebie nie miałem na myśli.
b) Ojciec by potrafił go nakłonić.
c)Czy lubisz lody owocowe.
d) Napisz,że do babci.
e) Niech Marek dzisiaj zmywa po kolacji.
f) No odpowiedz na moje pytanie.3
2010-02-06T09:42:21+01:00
A) Ciebie nie miałem na myśli.
b) Ojciec by potrafił go nakłonić.
c)Czy lubisz lody owocowe.
d) Napisz,że do babci.
e) Niech Marek dzisiaj zmywa po kolacji.
f) No odpowiedz na moje pytanie.
23 4 23