Odpowiedzi

2010-02-06T10:49:47+01:00
(7^√2)^√2= 7^(√2*√2)=7^2=49

3^3√3*27^1-√3 = 3^(3√3) * 3^3(1-√3)=3^(3√3) * 3^(3-3√3) = 3^(3√3+3-3√3)=3^3=27

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T10:51:57+01:00
A)(7^√2)^√2=
= 7^2 = 49



b)3^3√3*27^1-√3= to jest to samo, co 3^3√3 * 3^3(1-√3) = (bo 3^3=27)
= 3^3√3 * 3^(3-3√3) =
mamy te same podstawy, więc potęgi dodajemy, z tego pierwiastki nam się zniosą i zostanie
=3^3 = 27