Odpowiedzi

2010-02-06T14:56:18+01:00
Para wodna tworzy warstwy chmur, zapewnia
obieg wody w przyrodzie, spada na ziemię w postaci deszczu lub śniegu
a nawet gradu, mgły, maksymalna zawartość pary wodnej to 4%.
Para wodna wytwarzana jest także przez organizmy żywe, zwykle w celu chłodzenia. Para wodna zapobiega nadmiernemu ochładzaniu się jej powierzchni.
32 2 32
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T15:43:59+01:00
Para wodna na Ziemi odgrywa bardzo ważną rolę: kształtuje pogodę, klimat; jej własności i przemiany wpływają na wiele zjawisk atmosferycznych.
21 2 21
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T15:57:39+01:00
Para wodna jest najważniejszym gazem cieplarnianym, odgrywa kluczową rolę we wszystkich rozważaniach dotyczących zmian klimatu. Jest elementem cyklu hydrologicznego. Kształtuje pogodę, klimat, tworzy warstwy chmur, zapewnia obieg wody w przyrodzie.Para wodna wytwarzana jest także przez organizmy żywe, zwykle w celu chłodzenia. Wstępuje w postaci deszczu lub śniegu, niekiedy gradu lub mgły.
22 4 22
Komentarz został usunięty