Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T10:05:35+01:00
V=a*b*c(liczę objętość)
V=0,8*0,5*0,6=0,24(m)(tylko wyniosła objętość)
0,24/3=0,08l(tylko wyniosło 1/3)
0,8*2=0,16l(tyle wyniosło 2/3)
odp.mozna wlać 0,16l wody.
2010-02-06T10:11:48+01:00
0,8m
0,5 m
0,6 m
0,8*0,5*0,6
2/3 z 0,24 =0,16

Odp.:Należy wlać 0,16 l wody.
2010-02-06T11:30:06+01:00
Objętość akwarium napełnionego do 2/3 wysokości !!

wysokość słupa wody
h = 0,6 * 2/3 = 0,4[m]

V = 0,8 * 0,5 * 0,4 = 0,16[m^3] = 160 litrów

Oczywiście założenie że wysokość akwarium to 0,6[m]. To ma być 2/3 wysokości a nie 2/3 objętości całego akwarium :)