Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T10:09:53+01:00
Manna z nieba - niespodziewany dar , zysk nak tory ktos nie zapracował , cos bardzo potrzebnego , upragnionego

trąba jerychońska - lekcewazaco o kims niezaradnym , nierozgarnietym

ciemności egipskie -nieprzniknione , ogromne ciemnosci

istna wieża Babel - zamęt, bezład , pomieszanie języków; wielojęzyczne zbiorowisko ludzi
62 4 62
2010-02-06T10:18:21+01:00
Egipskie ciemności- nie przenikniona ciemność
manna z nieba- niespodziewany dar nieoczekiwany osiągnięty bez wysiłku
trąba jerychońska- ktoś głośny wrzeszczący bez celu
istna wieża Babel- zamęt bałagan chaos
36 3 36