Odpowiedzi

2010-02-06T10:52:25+01:00
W dzisiejszym, cywilizowanym świecie niemal każdy człowiek korzysta z dobrodziejstw wszechogarniających nas mass – mediów. Ludzie, którzy osiągnęli obecnie wiek emerytalny mieli okazję obserwować rozwój nowych technologii, będąc jeszcze dziećmi czy też nastolatkami. Wiele z nas zastanawia się, jakie są plusy i minusy ciągle rozwijających się środków masowego przekazu. Jakby się nam żyło bez telewizji lub Internetu? Przecież nasi dziadkowie i pradziadkowie doskonale radzili sobie bez tego typu rozrywki. Ale czy mass – media to tylko rozrywka? Odpowiedź jest oczywista – nie! Środki masowego przekazu dostarczają nam wiadomości i informacji, dzięki którym poszerzamy swoją wiedzę. Dzięki mass – mediom mamy możliwość poznania nowych, ciekawych ludzi, zdobycia nowych doświadczeń, a nawet kwalifikacji poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach, odbywających się przez Internet. Człowiek od najmłodszych lat uczy się jak korzystać z urządzeń współczesnej techniki. Małe dziecko nie ma problemu z włączeniem telewizora na ulubioną bajkę i komputera, aby zagrać w upragnioną grę. Nastolatki często potrafią korzystać ze środków masowego przekazu lepiej niż niejeden dorosły. Młody człowiek nieraz wykorzystuje swoje nabyte umiejętności obsługi urządzeń technicznych w sposób nieodpowiedni, niezgodny z normami społecznymi, a czasem również w sposób niezgodny z obowiązującym prawem.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T10:56:27+01:00
Media są przydatne człowiekowi. Dzięki nim może dowiedzieć się co dzieje się w świecie. Gazety, internet, telewizja, radio przedstawiają nam różne wiadomości, szybko możemy sprawdzić co ważnego się wydarzyło np . w na innym kontynencie. Reklamy, które oglądamy też są pożyteczne, ponieważ dowiadujemy się ciekawych rzeczy na temat różnych ofert, produktów. Dzięki mediom mamy też rozrywkę. Oglądamy filmy, słuchamy muzyki, serfujemy po internecie. Jednak media mają też złe strony. W internecie mamy dostęp do wielu stron, z których nie powinno się korzystać. Nie raz, niektóre informacje nie są prawdziwe. Media prowadzą do uzależnień. Moim zdaniem media mają więcej plusów, niż minusów. Uważam tak ponieważ jeśli człowiek rozsądnie korzysta z tych rodzajów informacji to nie ma potem kłopotów.
6 4 6